23 August 2011

raye ke??

salam...
lme gile kn ak x update blog nie..
hmpir 3 bulan dah....
x lme lg nak rye...nmpak tjuk mcm nk cte pasal raye je kn..
tp bukan 2 sbnrnye ak nk cite kt sini..

tah la..
x taw la mcm mne nak mula kn...
ak xtaw la..bnyak sbnrnye yg blaku dlm mse 2 bulan lbih nie..
ak xtaw dri mne nak mule kn nye..
x pe la..
mby 1 ari nnt aku kn crte kn...
insya'ALLAH...

yg pnting skrg..
ak cube tuk brubah..
hurm...sbut pasal rye...
thun nie raya aku mby x bermakne bg dri ku..
sume nie disebab kn ujuan yg menimpa driku n fmly ku...

mak aku terlantar dihospital..
n aku??
semoga ALLAH berikn aku kekuatan tuk
menempuh ujian dri NYA...
terase hilang seluruh smgt ku...
sgale ape yg ade pd ku trse hilang tibe2..
xtrluah dgn kata2...
biarla aku hadapi nye dgn tabah...
insya'ALLAH...
1 ari nnt ape yg aku hajat kn akn tercapai..
insya'ALLAH...
aku sntiase doakn yg terbaik untuk nye..
dn yg aku hnya mampu berharap..yg terbaik 2 adalh aku..
insya'ALLAH...
k la..ntah ape yg ak mngrut kn pepagi bute nie..
ak nk sahur..tata..
salam..

No comments:

Post a Comment