26 August 2011

YA ALLAH...ALLAH MAHA BESAR...

YA ALLAH..ape kah dugaan yg Engkau berikn kpd ku ini..
berat sungguh dugaan MU YA ALLAH..
aku tiade kekuatan untuk menghadapi nye YA ALLAH.
Engkau tabah kn la hati hambamu yg hncur luluh nie..
sesungguh nya aku x mampu menghadapi nya YA ALLAH..
pedih nye jiwa ku..bile ku taw..slme nie aku hnye bertepuk sblah tgn...
ALLAHHUAKBAR..aku terkedu...ape yg aku alami smle nie bgai kn mmpi..
berikn la aku kekuatan...
maaf kn aku..
aku x sngaja..maaf kn ku kerana menceroboh peribadimu..
tp ianya amat memedih kn ati ini..
sungguh x ku sangka..sume nie akn jd pd dri ku..
disaat aku mula mencintai mu sepenuh ati ku.
disaat aku mula terasa hidup ini hanyalah untuk kau..
disaat engkau lah semangat ku..
YA ALLAH..
mungkin ini lah takdir nya..
mingkin ini la suratan nya
aku hanya mampu memohon padaMu YA ALLAH
semoga ini hanya dugaan MU yg sementara..
sekadar untuk menguji diriku..
aku berharap Kau jodoh kn la aku dgan nya..
Kau restui la hubungan ini YA ALLAH.
aku mohon padaMU..
Kau bukakn la pintu hati nya untuk menerima ku..
Kau berikan la petunjuk kpdnya..
aku memohon kpdMU..
semoga die la tulang rusuk kiri ku yg telah hilang selama ini
semoga die la ibu kpd anak2 ku
semoga die la suri di taman hatiku..
semoga die lah yang tertulis dalam suratan ku..
aku mohon padaMU..
semoga aku layak menjadi imam kpd nya..
semoga aku layak menjadi seorang suami yg soleh spd nya..
semoga aku layak menjadi bapa kepada anak2 nya...
semoga aku lah yg tertulis dalam suratan nya...
hanya kpd MU aku sembah..
dn hanya kpd MU aku memohon pertolongan..
semoga Engkau makbul kn permintaan ku ini YA ALLAH..
kerana engkau MAHA PEMBERI PERTOLONGAN..

amin..
amin..
amin..



kepada engkau yang bernama 'Adilah bte Gamarudin..
aku amat mencintai mu..



No comments:

Post a Comment